lunes, 24 de octubre de 2016

AMORT A MONTSERRAT

Este matí un grup de 54 alumes de l'IES Alcalans han vingut a celebrar a la Biblioteca Municipal de Montserrat a celebrar el seu dia. Els professor els havien dit que venien a escoltar contes i a elles i ells això d'eixir de classe i creuar el poble aprofitant el sol de tardor, ja els ha semblat bé.


En arribar vos esperava la història d'Agapito, aquell conserge d'institut tan faener, delicat i amb tanta devoció per reutilitzar i reciclar. Ara, si busqueu la pel·lícula : "Lamb to the slaughter" d'Alfred Hitchcock  veure semblances amb la història. Està basada en el conte homònim de Roald Dahl. Autor de qui sortejarem el llibre. 

A correu seguit, la moto ha irromput a l'escena i amb ella tots els personatges que conformen aquesta segona història al voltant del tren i de l'estació. Per als qui teniu interés a saber d'on he begut per a contar aquest conte ací vos deixe un enllaç. En aquest altre podeu escoltar tranquil·lament, o no tant, a casa, històries del mateix autor.

Per a mi ha segut un plaer passar una estoneta d'aquest dilluns asolellat amb vosaltres, en aquesta biblioteca que té plantat un arbre. La seua meravellosa bibliotecària vos rebrà sempre amb els braços oberts. Aprofiteu-la!

2 comentarios:

  1. A mi m'ha agradat molt la sessió. Al principi no em feia masa gràcia això de sentir contes (ja que sona molt infantil) però t'he de felicitar per la màgia que tens,que m'ha captivat i m'he quedat amb ganes de més. Jo si que vull participar al sorteig del llibre!

    ResponderEliminar
  2. No sé si he vingut massa tard...Però també m'agradaría participar al sorteig,doncs soc un ratolí de biblioteca.M'ha passat el mateix que amb l'altre anónim,vaig pensar que sería molt infantil,peró fou molt divertit!Sobretot la moto (grrrrrr,grrrrrr,grrrrrr).

    ResponderEliminar