lunes, 30 de junio de 2014

AGENDA DEL MES DE JULIOL...

Aquest mes: dormiré al ras, gaudiré de la lluna plena que serà el dia del meu 37é  aniversari (quina bonica coincidència!), em banyaré a algun safareig i al riu, aniré a la platja, em trobaré amb amics, gaudiré dels meus, em retrobaré amb éssers estimats, somiaré, llegiré i també contaré alguns contes. Perquè els contes, com les bicicletes, són també per a l'estiu, encara que sembla que les biblioteques ho hagen de ser en menys mesura.

Mural a l'IES Josep Segrelles d'Albaida, per Xeles Tortosa i els seus alumnes.
L'any passat se'm va ocórrer que les biblioteques eren un bon lloc per a passar a l'estiu i vaig fer unes entrades que parlaven de "biblioturisme"; les podeu trobar, si vos interessen, ací i ací.

Hi ha llocs on, sabent que la gent acudeix menys als actes programats a l'interior, programen contes a llocs ben concorreguts durant les calors. Ja sabeu aquella: Si la muntanya no va a Mahoma...

Per exemple, a Benicàssim tenen "Biblioplatges"; programen directament a la sorra les sessions de contes durant els mesos de juliol i agost. Ja vos faré arribar la programació quan estiga.

Biblioplatja a la ciutat d'Albena, a Bulgària (per qui vulga fer biblioturisme més lluny!).

 

A Silla, també els sembla que hi ha llocs adients per al conte escoltat en aquests mesos, així que ja fa anys van inventar la fórmula de "Contes als parcs", que els funciona molt i molt bé. Ací en teniu la programació.

De segur que hi ha molts altres llocs que programen contes fresquets. De tots els que em vaja assabentant vos n'aniré informant; de moment ací teniu la meua programació:

Del 30 de juny al 4 de juliol: Estaré a Ezcaray (La Rioja) a l'escola d'AEDA, aprenent a contar més i millor.
Divendres 11: Biblioplatja de Benicàssim. Públic familiar.
Dimarts 15: Escola d'estiu d'Alcàsser amb "Rondaballs".
Dijous 17: Contes als parcs de Silla. Públic familiar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario