martes, 30 de octubre de 2012

AGENDA NOVEMBRE

AQUEST MÉS DE NOVEMBRE, M'HA PILLAT SENSE GRA AIXI QUE SEMBRARÉ CONTES.

Dimarts 6: Massanassa CEIP Ausiàs March
Dimecres 7: Albaida ( Escoletes infantils)
Dijou 8: Massanassa CEIP Ausiàs March
Dilluns 12: Agullent. ( Adults )
Dimarts 13: Biblioteca Grau de Gandia.
Dimecres 14: Biblioteca Carcaixent
Divendres 16: Biblioteca Benipeixcar Gandia.
Dilluns 19: Biblioteca l'Estació de Gandia
Dimarts 20: Biblioteca de Rocafort
Dimecres 21: Biblioteca d'Albaida.
Dimecres 22: Biblioteca Guadassuar ( institut ) i Biblioteca de Requena ( infantil )
Divendres 23: Carcaixent (adults)
Dissabte 24: Carrícola, Curs com contar contes a xiquets de 0 a 6 anys
Dimarts 27: Biblioteca de Moixent. Bebeteca
Dimecres 28: Biblioteca central Gandia.
Divendres 30: Biblioteca d'Algemesí

Quina felicitat poder treballar amb el que m'agrada.

1 comentario:

  1. el meu llibre favorit que vaig llegir va ser fairy oak me encantà jo el recomanaria a tots trata sobre dos bessones que naixen amb 12 hores de diferencia cadascuna te un poder de l'oscuritat i de la llum fan moltes aventures lluiten... pero per saber bé el que pasa tel has de llegir
    NEUS PÈREZ NÙÑEZ
    GUADASSUAR
    COL·LEGI SANT FRANCESC
    CONCURS LLIBRE PER 13 RAONS

    ResponderEliminar